بازدید شرکت بهداشت کار از پالایشگاه غلات گلشهد

 

در راستای توسعه رویکرد مشتری محوری و برآورده کردن نیاز صنعت تولید شیرخشک نوزاد، پالایشگاه غلات گلشهد طی همکاری با شرکت محترم بهداشت کار در یکسال گذشته موفق به تولید مالتودکسترین نوزاد با استانداردهای لازم جهت مصرف این صنعت شد.

شیرانی مدیر مارکتینگ پالایشگاه غلات گلشهد اعلام کرد طی همکاری‌های صورت گرفته و نیازسنجی‌های انجام شده‌، تولید محصول مورد نظر در واحد تحقیق و توسعه امکان‌سنجی شد و پس از اعمال یکسری تغییرات و تجهیز سالن بسته بندی و اتاق تمیز (Clean Room)، خوشبختانه می‌توانیم امروز اعلام کنیم این محصول را تولید کرده‌ایم. در همین راستا امروز در خدمت شرکت بهداشت کار بودیم تا آخرین وضعیت تولید را ارزیابی کنیم.

شیرانی افزود: در حال حاضر، چند شرکت تولید کننده شیرخشک در کشور برای تامین نیاز مالتودکسترین کودک، اقدام به واردات می‌کنند که امید است با شرایط ایجاد شده و راه اندازی کامل خط تولید مالتودکسترین با گرید دارویی در پالایشگاه غلات گلشهد، بتوانیم بخشی از نیاز این صنعت و کشور را با افتخار تامین کنیم.

آخرین اخبار
میزبانی از شرکت معظم کشت و صنعت زرند جهت تبادل تجربیات و بررسی فرآیندها

پالایشگاه‌های غلات گلشهد و شهدینه با افتخار میزبان شرکت کشت و صنعت زرند، یکی از شرکت‌های فعال در حوزه‌ی نشاسته‌های اصلاح شده بودند. این ملاقات با هدف تبادل تجربیات، بررسی فرآیندهای موجود و شناسایی فرصت‌های همکاری مشترک بیشتر برگزار شد.

در این نشست، مدیران و کارشناسان هر دو شرکت به بحث و تبادل نظر در مورد روش‌های بهبود فرآیندهای تولید و بهره‌وری پرداختند. همچنین، فرصت‌های جدیدی برای همکاری در زمینه‌های مختلف شناسایی شد که می‌تواند به توسعه و رشد هر دو شرکت کمک کند.

شرکت زرند نیز با تاکید بر اهمیت این گونه نشست‌ها، از میزبانی گرم پالایشگاه‌های غلات گلشهد و شهدینه قدردانی کرده و اظهار امیدواری کرد که این دیدارها به استمرار همکاری‌های موثر و سازنده بینجامد.

این دیدار نشان دهنده‌ی تعهد دو شرکت به ارتقاء کیفیت محصولات و خدمات و نیز تقویت همکاری‌های صنعتی و تجاری در سطح ملی است.

برگزاری بوت کمپ تخصصی و اختصاصی آموزشی لینکدین برای گروه اول پرسنل

گروه عازم با محیط پویا و نوآورانه‌ی خود همواره به دنبال آموزش و ارتقا سطح علمی پرسنل است. ارزش گذاری به ارتقا دانش و مهارت و در نظر گرفتن رشد حرفه‌ای و توسعه فردی پرسنل، در کنار به کارگیری ارتباطات موثر با صنایع مرتبط، گروه عازم در تلاش است تا تمامی پرسنل عزیز به رشد و توانمندی حداکثری خود دست یابند.

با توجه به اهمیت سرمایه‌گذاری در نیروی انسانی به عنوان یکی از عوامل کلیدی پیشرفت سازمان، دوره آموزشی ویژه‌ای تحت عنوان بوت کمپ اختصاصی آموزشی لینکدین برنامه‌ریزی و اجرا شد.

امید است در طول ماه‌های آتی، نتایج و اثرات مثبت آن مشاهده شود.

جشن روز کارگر و مراسم تجلیل از همکاران

به گزارش روابط عمومی گروه عازم، همزمان با روز جهانی کار و کارگر، جشن روز کارگر و مراسم تجلیل از کارگران برگزار شد.

مدیریت محترم اعلام کرد: «با تلاش و کوشش پرسنل عزیز توانستیم رشد چشمگیری در حوزه تامین مواد اولیه صنایع مختلف داشته باشیم و اکنون جایگاه قابل قبولی در صنعت داریم و امیدواریم امسال هم بتوانیم با برنامه ریزی در کنار هم رشد بیشتری را تجربه کنیم.»

برنامه ریزی، استفاده از نیروی انسانی با تجربه و تجهیزات و امکانات پیشرفته می‌توانند هدف افزایش بهره وری را تحقق ببخشند.